wtorek, 19 lutego 2013

White choker necklace

Ostatnio dużo czasu spędzam na przerabianiu moich starych rzeczy. Tak jak pisałam wcześniej, DIY to fajny pomysł na stworzenie czegoś nowego lub polubienie na nowo rzeczy, która się już nam znudziła. I co najważniejsze - nasz portfel jest szczęśliwy i grubszy :)

W najbliższych miesiącach mam zaplanowane sporo wyjazdów, do Berlina, Risoul czy Sztokholmiu, a jak wiadomo, podróże kosztują niemało, a ja chcę podróżować jak najwięcej w tym roku. Stąd może pojawiła się u mnie ta wybitna kreatywność. 

Na dzień dzisiejszy mam dla was przygotowane jeszcze 4 posty o DIY. Obawiam się, że będzie ich jeszcze więcej :)

Dziś postanowiłam reanimować mój stary choker necklace. Kiedyś był pozłacany, kupiony chyba za zawrotne 12 zł. Moja fascynacja bielą trwa nadal, więc wybór koloru dla niego był oczywisty. Efekt poniżej.




Aby ładnie pomalować metal potrzebujemy:
  • Papier ścierny drobnoziarnisty 
  • Spray (ja wybrałam Belton Molotow, polecam też Montanę)
  • Stara Gazeta
  • Jeśli chcemy dodatkowo ozdobić kolię - kryształki i klej

       




 
Ważne jest, aby dobrze zmatowić papierem ściernym naszyjnik, dzięki temu farba będzie dobrze przylegała do metalu i nie będzie odpryskiwać. Po zmatowieniu, kładziemy naszyjnik na starych gazetach i malujemy sprayem. Najlepiej zrobić to na dworzu, gdyż spray ma nieprzyjemny zapach. Po pomalowaniu chokera pierwszą warstwą, czekamy ok 15 min i malujemy go ponownie. Czekamy następne 15 min aż będzie on całkowicie suchy i malujemy go od spodu. Czekamy do wyschnięcia i gotowe :)





Zapraszam do zaglądania na mojego instagrama :)
http://web.stagram.com/n/wieszjakjest/



Pozdrawiam, Gozz :)

3 komentarze:

Plamka pisze...

Cudowne to! Nadaje sie do wielu stylizacji, wow!:)

WatermelonSquare pisze...

piekne!

Anonimowy pisze...

Fajny, chyba widziałam coś podobnego w Primark'u.